نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد عبدلله پور، محمد رابطه طرحواره‌های هیجانی و فضیلت‌های شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]

ا

  • احمدی، طاهر رابطه‌ سبک‌های اسنادی و هیجان‌های پیشرفت در دانش‌آموزان تیزهوش و دانش آموزان دارای تحول بهنجار [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]
  • اردلان، نیما رابطه طرحواره‌های هیجانی و فضیلت‌های شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
  • اسدزاده رونیزی، حدیثه پیش‌بینی مهارت‌های اجتماعی و خود-کنترلی بر اساس سبک‌های فرزندپروری در جوانان با آسیب بینایی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 62-33]

پ

  • پاکباز، امید تاثیر گروه همسالان ناسازگار بر نوجوانان: بررسی مروری [دوره 1، شماره 1، 1402]
  • پیرزادی، حجت مروری بر کاربرد نمایش‌درمانی در درمان اختلال‌های رفتاری کودکان و نوجوانان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 82-63]
  • پیرزادی، حجت تاثیر گروه همسالان ناسازگار بر نوجوانان: بررسی مروری [دوره 1، شماره 1، 1402]

ج

  • جباری، فاطمه سوسن مقایسه شایستگی اجتماعی هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]
  • جباری، فاطمه سوسن پیش‌بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک‌های فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
  • جوادی، علی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]

د

  • ده‌بزرگی، سارا نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]

ر

  • رحیمی، مرضیه مقایسه مشکلات درونی‌سازی و برونی‌سازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
  • روشن، روشن بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط موثر و مدیریت استرس بر شادکامی و ارتباطات مثبت با همسالان در نوجوانان پسر دبیرستان علمی همدان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 118-95]

س

  • سیف، دیبا پیش‌بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک‌های فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]

ش

  • شجاعی، ستاره نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
  • شجاعی، ستاره پیش‌بینی مهارت‌های اجتماعی و خود-کنترلی بر اساس سبک‌های فرزندپروری در جوانان با آسیب بینایی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 62-33]
  • شریفی، علی مقایسه مشکلات درونی‌سازی و برونی‌سازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
  • شعبانی، هاجر پیش‌بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک‌های فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]

ف

  • فخر رنجبری، معصومه مقایسه شایستگی اجتماعی هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]

ق

  • قربانی، هادی بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط موثر و مدیریت استرس بر شادکامی و ارتباطات مثبت با همسالان در نوجوانان پسر دبیرستان علمی همدان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 118-95]

ک

  • کریمی، فرمیسک رابطه طرحواره‌های هیجانی و فضیلت‌های شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]

م

  • مدحی، محمد پیش‌بینی مشکلات رفتاری و سلامت روانی دانش‌آموزان‌ بر اساس‌ سبک‌های‌ ارتباطی‌ دبیران‌ [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 94-83]
  • مصطفائی، نگار مروری بر کاربرد نمایش‌درمانی در درمان اختلال‌های رفتاری کودکان و نوجوانان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 82-63]
  • مظفری، شکوفه نقش واسطه ای طرحوارههای ناسازگارانه اولیه در ارتباط باکمال‏گرایی ونشانگان افسردگی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 32-15]
  • ملتفت، قوام نقش واسطه ای طرحوارههای ناسازگارانه اولیه در ارتباط باکمال‏گرایی ونشانگان افسردگی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 32-15]

ن

  • نجفی فرد، طاهره رابطه‌ سبک‌های اسنادی و هیجان‌های پیشرفت در دانش‌آموزان تیزهوش و دانش آموزان دارای تحول بهنجار [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]

ه

  • همتی علمدارلو، قربان پیش‌بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک‌های فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]

ی

  • یوسفی، سامان رابطه‌ سبک‌های اسنادی و هیجان‌های پیشرفت در دانش‌آموزان تیزهوش و دانش آموزان دارای تحول بهنجار [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]
  • یوسفی، صاحب رابطه‌ سبک‌های اسنادی و هیجان‌های پیشرفت در دانش‌آموزان تیزهوش و دانش آموزان دارای تحول بهنجار [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]