آ
-
آزاد عبدلله پور، محمد
رابطه طرحوارههای هیجانی و فضیلتهای شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
ا
-
احمدی، طاهر
رابطه سبکهای اسنادی و هیجانهای پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش و دانش آموزان دارای تحول بهنجار [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]
-
اردلان، نیما
رابطه طرحوارههای هیجانی و فضیلتهای شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
-
اسدزاده رونیزی، حدیثه
پیشبینی مهارتهای اجتماعی و خود-کنترلی بر اساس سبکهای فرزندپروری در جوانان با آسیب بینایی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 62-33]
پ
-
پاکباز، امید
تاثیر گروه همسالان ناسازگار بر نوجوانان: بررسی مروری [دوره 1، شماره 1، 1402]
-
پیرزادی، حجت
مروری بر کاربرد نمایشدرمانی در درمان اختلالهای رفتاری کودکان و نوجوانان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 82-63]
-
پیرزادی، حجت
تاثیر گروه همسالان ناسازگار بر نوجوانان: بررسی مروری [دوره 1، شماره 1، 1402]
ج
-
جباری، فاطمه سوسن
مقایسه شایستگی اجتماعی هیجانی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]
-
جباری، فاطمه سوسن
پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
-
جوادی، علی
نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
د
-
دهبزرگی، سارا
نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
ر
-
رحیمی، مرضیه
مقایسه مشکلات درونیسازی و برونیسازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
-
روشن، روشن
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط موثر و مدیریت استرس بر شادکامی و ارتباطات مثبت با همسالان در نوجوانان پسر دبیرستان علمی همدان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 118-95]
س
-
سیف، دیبا
پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
ش
-
شجاعی، ستاره
نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
-
شجاعی، ستاره
پیشبینی مهارتهای اجتماعی و خود-کنترلی بر اساس سبکهای فرزندپروری در جوانان با آسیب بینایی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 62-33]
-
شریفی، علی
مقایسه مشکلات درونیسازی و برونیسازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
-
شعبانی، هاجر
پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
ف
-
فخر رنجبری، معصومه
مقایسه شایستگی اجتماعی هیجانی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]
ق
-
قربانی، هادی
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط موثر و مدیریت استرس بر شادکامی و ارتباطات مثبت با همسالان در نوجوانان پسر دبیرستان علمی همدان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 118-95]
ک
-
کریمی، فرمیسک
رابطه طرحوارههای هیجانی و فضیلتهای شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
م
-
مدحی، محمد
پیشبینی مشکلات رفتاری و سلامت روانی دانشآموزان بر اساس سبکهای ارتباطی دبیران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 94-83]
-
مصطفائی، نگار
مروری بر کاربرد نمایشدرمانی در درمان اختلالهای رفتاری کودکان و نوجوانان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 82-63]
-
مظفری، شکوفه
نقش واسطه ای طرحوارههای ناسازگارانه اولیه در ارتباط باکمالگرایی ونشانگان افسردگی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 32-15]
-
ملتفت، قوام
نقش واسطه ای طرحوارههای ناسازگارانه اولیه در ارتباط باکمالگرایی ونشانگان افسردگی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 32-15]
ن
-
نجفی فرد، طاهره
رابطه سبکهای اسنادی و هیجانهای پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش و دانش آموزان دارای تحول بهنجار [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]
ه
-
همتی علمدارلو، قربان
پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
ی
-
یوسفی، سامان
رابطه سبکهای اسنادی و هیجانهای پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش و دانش آموزان دارای تحول بهنجار [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]
-
یوسفی، صاحب
رابطه سبکهای اسنادی و هیجانهای پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش و دانش آموزان دارای تحول بهنجار [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد