نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • اختلال سلوک تاثیر گروه همسالان ناسازگار بر نوجوانان: بررسی مروری [دوره 1، شماره 1، 1402]
  • اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
  • اعتیاد به اینترنت نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
  • ایران پیش‌بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک‌های فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]

ب

  • باورهای فراشناختی (مثبت-منفی) رابطه طرحواره‌های هیجانی و فضیلت‌های شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
  • برونی‌سازی مقایسه مشکلات درونی‌سازی و برونی‌سازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
  • بلوغ عاطفی پیش‌بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک‌های فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]

د

  • دانش‌آموزان تیزهوش پیش‌بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک‌های فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
  • درونی‌سازی مقایسه مشکلات درونی‌سازی و برونی‌سازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]

ر

  • رضایت از زندگی رابطه طرحواره‌های هیجانی و فضیلت‌های شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]

س

  • سازگاری عاطفی و اجتماعی پیش‌بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک‌های فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
  • سبک‌های فرزندپروری پیش‌بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک‌های فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
  • سبک‌های فرزندپروی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]

ش

  • شایستگی اجتماعی هیجانی مقایسه شایستگی اجتماعی هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]

ط

  • طرحواره­های هیجانی رابطه طرحواره‌های هیجانی و فضیلت‌های شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]

ف

  • فضیلت­ های شخصیتی رابطه طرحواره‌های هیجانی و فضیلت‌های شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
  • فعالیت‌های آنلاین نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]

ک

  • کودکان نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]

گ

م

  • مشکلات رفتاری مقایسه مشکلات درونی‌سازی و برونی‌سازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]

ن

  • ناتوانی یادگیری ویژه مقایسه شایستگی اجتماعی هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]
  • نارسایی توجه/بیش فعالی مقایسه مشکلات درونی‌سازی و برونی‌سازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
  • نوجوانان مقایسه مشکلات درونی‌سازی و برونی‌سازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]