آ
-
آثار منفی درمانزاد
تاثیر گروه همسالان ناسازگار بر نوجوانان: بررسی مروری [دوره 1، شماره 1، 1402]
ا
-
اختلال سلوک
تاثیر گروه همسالان ناسازگار بر نوجوانان: بررسی مروری [دوره 1، شماره 1، 1402]
-
اختلال نارسایی توجه بیشفعالی
نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
-
اعتیاد به اینترنت
نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
-
ایران
پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
ب
-
باورهای فراشناختی (مثبت-منفی)
رابطه طرحوارههای هیجانی و فضیلتهای شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
-
برونیسازی
مقایسه مشکلات درونیسازی و برونیسازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
-
بلوغ عاطفی
پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
د
-
دانشآموزان تیزهوش
پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
-
درونیسازی
مقایسه مشکلات درونیسازی و برونیسازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
ر
-
رضایت از زندگی
رابطه طرحوارههای هیجانی و فضیلتهای شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
س
-
سازگاری عاطفی و اجتماعی
پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
-
سبکهای فرزندپروری
پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 32-17]
-
سبکهای فرزندپروی
نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
ش
-
شایستگی اجتماعی هیجانی
مقایسه شایستگی اجتماعی هیجانی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]
ط
-
طرحوارههای هیجانی
رابطه طرحوارههای هیجانی و فضیلتهای شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
ف
-
فضیلت های شخصیتی
رابطه طرحوارههای هیجانی و فضیلتهای شخصیتی با رضایت از زندگی معلمان زن: نقش میانجی باورهای فراشناختی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 76-61]
-
فعالیتهای آنلاین
نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
ک
-
کودکان
نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 48-33]
م
-
مشکلات رفتاری
مقایسه مشکلات درونیسازی و برونیسازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
ن
-
ناتوانی یادگیری ویژه
مقایسه شایستگی اجتماعی هیجانی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]
-
نارسایی توجه/بیش فعالی
مقایسه مشکلات درونیسازی و برونیسازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
-
نوجوانان
مقایسه مشکلات درونیسازی و برونیسازی شده در نوجوانان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 60-49]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد